אני כל הזמן מזכירה לעצמי שאף אחד לא מחכה לי. אני לא אחסר לאף אחד. אם מחר אעלם, הפינה הקטנה שלי תתמלא מייד. המבחן שלי הוא מבחן הישרדות יום-יומי. העשייה המשותפת ב"פורום נשים" היא כוח מניע עצום

אני מגיעה מהתחום העסקי אני מנהלת משק חקלאי עם 15 עובדים וכ-150 דונם פרחים ליצוא. המגזר העסקי מודד הצלחה דרך הכסף. הצלחה כלכלית היא המדד לקבלת החלטות נכונות ולניהול טוב, מי שלא מנהל/ת נכון לא שורד/ת. פשוט פושט/ת רגל. לכן כדי להצליח צריך כל הזמן להתקדם, ללמוד להשקיע ולהתמודד מול תחרות מתמדת. אני כל הזמן מזכירה לעצמי שאף אחד לא מחכה לי. אני לא אחסר לאף אחד. אם מחר אעלם, הפינה הקטנה שלי תתמלא מייד. המבחן שלי הוא מבחן הישרדות יום- יומי. מתוך העולם התחרותי  הזה הגעתי כנבחרת ציבור ל"פורום נשים". אני רוצה לציין שאני מכהנת כיו"ר ועד מקומי בכפר הס, כחברת הנהלה במועצת לב שרון, בוועדה לאיכות הסביבה ובוועדות נוספות. "פורום נשים" הוא הבייבי שלי. אני מקדישה לו הרבה זמן. בתחילת הדרך הפורום היה צעיר. הדסה ואני הקמנו אותו ממש מהתחלה. הפרויקט הראשון היה להשיג תקציב, כי אי אפשר לייצר פעילות ללא כסף. ואכן, כבר מתחילת הדרך זכינו לתקציב לא קטן ואיתו יצאנו לדרך. אני חייבת לציין שהייתה מוטיבציה ענקית ויכולות יוצאות דופן. הצטרפו אלינו נשים מכל ישובי לב השרון והמטרה הייתה משותפת, העצמה הדדית. כל משתתפת התחזקה והרגישה בטוחה בעצמה, מתוך העשייה שלה, ובכך הפכה לשגרירה לנשים אחרות. היא חיזקה אותן, תמכה בהן ובכך תרמה להרחבת המעגל.

בשבילי "אחוות נשים " באה לידי ביטוי בפעולות הפורום. המסגרת מאפשרת לכל אישה להגיע לביטוי עצמי, למיצוי הפוטנציאל והיכולות שלה. הפורום מקדם בברכה פעילות נשים עם חיוך והרבה אהדה. זו "אחוות נשים" אמיתית בצורה הטהורה שלה. חזון הפורום הוא "העצמה ומנהיגות נשים בלב השרון". אני מאמינה בכוח הנשי, ביכולת של נשים להצליח לממש את הפוטנציאל שלהן. ככל שתהיינה יותר נשים בעמדות השפעה כך הן תוכלנה להשפיע על סדר היום, להגדיל תקציבים ולהיות רלוונטיות. כדי לאפשר לנשים להצליח ולהתקדם, צריך לתמוך בהן ולהצביע עבורן. זו ה"אחווה הנשית" ואחווה זו תגדיל את הכוח להשפיע. אני לא רוצה לצייר תמונה ורודה מידי. אנחנו בתחילת הדרך, שהיא ארוכה ומפותלת. העשייה המשותפת היא כוח מניע עצום שאסור לזלזל בו והוא שיניע את כל הגלגלים. אני מאמינה שנצליח יחד.


אורה גפני היא יו"ר ועד מקומי בכפר-הס, חברת הנהלת מועצה אזורית לב השרון ויו"ר פורום נשים